Vinarija Iuris želi se na tržištu predstaviti kao izraziti brend i label. Filozofija same vinarije jest ponuda kvalitetnih vina za sve one koji cijene kvalitetu, ali i s njom sukladnu cijenu. Želimo našim vinima pronositi ideju da je vino svakodnevno piće, a to znači ponuditi vino koje će se rado piti u svim životnim prilikama (bilo kada i bilo gdje), a ne samo svečanim. Nadalje želja nam je da naša vina, između ostalog, prigrli mlađa populacija kojoj treba približiti vino, a koja vino još uvijek drži skupim, rezerviranim za ljude duboka džepa (opća predodžba i posljedica dugogodišnje stvaranog imidža o ekskluzivnosti vina kao proizvoda u Hrvatskoj). U postavljenim ciljevima u tom smjeru veliku važnost pridajemo inovaciji i kreaciji. Inovacija – ponuditi nešto novo, neočekivano, uzbudljivo i primjereno vremenu; kreacija – dati tome novome svoj osobni autorski potpis te se kreativnom prepoznatljivošću izdvojiti iz mase dobrih, ali tradicionalnih vina kojima počesto nedostaje originalnosti i stvaralačkog pomaka njihova tvorca – vinara.

Slogan Misli globalno, djeluj lokalno kod nas je osnovna strategija razvoja i poslovne filozofije jer premda nam je ishodište hrvatsko Podunavlje, želimo se profilirati puno šire, kao vinarija čiji je djelokrug, zapravo, područje cijele Hrvatske i čiji vinar u kreaciji vinskog asortimana kuće odabire najbolje od svih terroira u Hrvatskoj. U svojoj poslovnoj opredijeljenosti vinarija Iuris želi svoj katalog ponude vina širiti isključivo u asortimanu, a ne i u količinama jer želi zadržati karakter male, butikne vinarije poznate po svojim karakternim vinima.

 

Saltwater (cabernet sauvignon i sauvignon blanc), autorska linija vina koja nosi izrazit pečat svoga enologa, osmišljena da ugodi mlađem potrošaču odmaknutom od tipa tradicionalnih vina. Sam naziv dolazi od podzemnog jezera koje se nalazi ispod Erduta, a koje je nazvano „slana voda“. Po pristupu vina više podsjećaju na vina Novoga svijeta nego na klasična europska vina. Vina su vrlo bogata aromama, Cabernet je izrazito voćan (vrlo naglašene arome bobičastih plodova) dok je Sauvignon ekstremno herbalnog karaktera. Naglašena mineralnost i bogatstvo aroma temeljne su karakteristike vina iz serije Saltwater.

 

Klasična serija (cabernet sauvignon, merlot, crni pinot, muškatni silvanac, chardonnay). Osnovna i najvažnija serija Iurisovih vina. Poznavanje ‘gramatike’ vina i sorte uvjet je bez kojeg se ne može, a tu se naša vinarija i njezin enolog izvrsno snalaze nudeći konzumentima odlična, dobro izbalansirana vina s najboljim odnosom kvalitete i cijene u Hrvatskoj. Pristup vinifikaciji više je tradicionalan, ali s blagim stilskim pomakom od karakteristika glavne struje takvih vina. Naglasak je na voću što je generalna karakteristika naših vina.

Serija ružičastih vina zauzima naročito mjesto u našoj vinariji i ima posebnu pažnju svoga enologa. Imamo san i cilj! Želimo postati apsolutni hrvatski lider u proizvodnji ružičastih vina, a smatramo da Rosalia ima sve pretpostavke da postane najpopularniji hrvatski rosé. Štoviše, za Klasičeka je rosé misija, ne samo zato jer bilježi najveći uspon na svjetskom tržištu vina već zbog istinskog osobnog uvjerenja da rosé u sebi objedinjuje najbolje od bijelih i crnih vina. Nudimo ga u dvije inačice, kao suho Rosalia i poluslatko Rosalia Fresh.

Jenaro – Poznata izreka peljeških vinogradara Svaku lozu hvali, ali sadi plavac mali dugo je očito odjekivala u uhu vinara Klasičeka i njezin odjek, eho svako je malo provocirao njegov stvaralački nerv. Kad su se zvuk i jeka poklopili, nastalo je vino! Uopćeno rečeno, uzimajući u obzir pristup vinifikaciji koji se kod nas njeguje, ovaj plavac je voćan i gotovo netaničan što potpuno odudara od klasičnog dalmatinskog plavca s izraženim alkoholima i grubim taninima. Vino dolazi s Brača i predstavlja našu malu podunavsku ‘prekomorsku’ akviziciju kako to rade velike i poznate svjetske europske vinarije koje pod svojom robnom markom proizvode vina u Chileu, Argentini itd.

Biciklisti (sauvignon + graševina, traminac + graševina, chardonnay + graševina, rosé) su linija osmišljena kao projekt koji će mlađem potrošaču ponuditi vesela mlada vina po povoljnoj cijeni. Sam naziv radler dolazi iz pivskog svijeta, odnosno prema legendi u kojoj je njemački gostioničar čekao na svoje stalne mušterije bicikliste i ustanovio da neće imati dovoljno piva za njih, pa je pivo pomiješao s limunadom na sveopće zadovoljstvo konzumenata. Preuzevši u biti ideju, ali je prilagodivši vlastitu pristupu te polazeći od toga da je sljubljivanje bijelih sorti s graševinom bio prirodan put za razvoj linije budući da je graševina široko rasprostranjeno potrošačko bijelo vino u Hrvatskoj, omogućen je način da se uđe u to prenapučeno tržište tako reći “na zadnja vrata“ stvarajući prosječnom potrošaču graševine platformu za upoznavanje drugih sorti podneblja. Po definiciji i funkciji linija u potpunosti odražava naš suvremeni pristup – vina u kupažama s jedne strane odražavaju lokalni terroir, a s druge u kupaži po principu ‘dva u jedan’ daju dodatnu vrijednost (simbol „+“), autentično vino odmaknuto od tradicionalnog pristupa. Vina su inovativna, svježa i višedimenzionalna u svojoj jednostavnosti. Radler je kod nas postao tandem!