Vinarija Iuris želi se na tržištu predstaviti kao izraziti brend i label. Filozofija same vinarije jest ponuda kvalitetnih vina za sve one koji cijene kvalitetu, ali i s njom sukladnu cijenu. Želimo našim vinima pronositi ideju da je vino svakodnevno piće, a to znači ponuditi vino koje će se rado piti u svim životnim prilikama (bilo kada i bilo gdje), a ne samo svečanim. Nadalje želja nam je da naša vina, između ostalog, prigrli mlađa populacija kojoj treba približiti vino, a koja vino još uvijek drži skupim, rezerviranim za ljude duboka džepa (opća predodžba i posljedica dugogodišnje stvaranog imidža o ekskluzivnosti vina kao proizvoda u Hrvatskoj). U postavljenim ciljevima u tom smjeru veliku važnost pridajemo inovaciji i kreaciji. Inovacija – ponuditi nešto novo, neočekivano, uzbudljivo i primjereno vremenu; kreacija – dati tome novome svoj osobni autorski potpis te se kreativnom prepoznatljivošću izdvojiti iz mase dobrih, ali tradicionalnih vina kojima počesto nedostaje originalnosti i stvaralačkog pomaka njihova tvorca – vinara.

Slogan Misli globalno, djeluj lokalno kod nas je osnovna strategija razvoja i poslovne filozofije jer premda nam je ishodište hrvatsko Podunavlje, želimo se profilirati puno šire, kao vinarija čiji je djelokrug, zapravo, područje cijele Hrvatske i čiji vinar u kreaciji vinskog asortimana kuće odabire najbolje od svih terroira u Hrvatskoj. U svojoj poslovnoj opredijeljenosti vinarija Iuris želi svoj katalog ponude vina širiti isključivo u asortimanu, a ne i u količinama jer želi zadržati karakter male, butikne vinarije poznate po svojim karakternim vinima.